Bij Freshguard willen we ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Als dat niet het geval is, bieden we je een makkelijke manier om je product terug te sturen.
Als je je bestelling wilt retourneren, laat het ons dan binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen weten:
Vermeld in je bericht of je:
Als het product beschadigd of defect is, voeg dan een bewijs in de vorm van een foto of video bij je aanvraag.
Je krijgt bericht zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. Als je terugbetaling is goedgekeurd, wordt het bedrag binnen 10 werkdagen teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken na goedkeuring van de terugbetaling, neem dan contact met ons op via info@fresh-guard.nl.
De snelste manier om een product om te ruilen:
Waarom doen we dit? Zo kunnen we je bestelling sneller verwerken en zorgen we ervoor dat je het vervangende product meteen krijgt.
Check je bestelling meteen als je die ontvangt. Als er iets beschadigd, verkeerd of niet goed is geleverd, laat het ons dan binnen 5 dagen na levering weten.
Om een probleem te melden, stuur je een e-mail naar info@fresh-guard.nl met:
Bedankt voor je aankoop bij Freshguard! We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.